måndag 28 november 2011

DVDengar 5 år!


Idag är det fem år sedan det första inlägget skrevs på DVDengar! Hurra! Trodde aldrig att jag skulle orka hålla på så länge. Och visst går det i vågor. Man kan ofta avläsa av inläggen om jag lagt ner tid på det eller om jag bara skriver några rader för att bli av med det. Ock så kommer det att förbli då jag skriver på min fritid och för mitt eget höga nöjes skull. Ibland har man mer tid och inspiration och ibland mindre.

Så jag vill tacka mina fyra (fem?) trogna läsare. En liten men stabil läsekrets... Faktum är dock att jag främst skriver för mig själv. Det är ingen efterhandskonstruktion pga. den dåliga spridningen utan ett påstående som är helt sant. Det är fantastiskt roligt att i efterhand läsa vad jag tyckt. Man glömmer så lätt. Man kan verkligen dela in mitt filmtittande i filmer jag såg före och efter DVDengar. Filmerna efter minns jag i regel mycket mer tydligt. Vilket delvis beror på att jag läst om inläggen här. Men även beroende på att när jag drog igång bloggen så var ett syfte ju att tvinga mig själv att koncentrera mig när jag ser film.

Hur länge jag kommer att fortsätta vet jag inte men just nu finns inga planer på att lägga ner.

:-D

1 kommentar:

Den trogna korrekturläsaren sa...

Grattis! Ser fram emot fem nya år.