måndag 28 januari 2008

Pioneer PDP-436 FDE


Nej, jag har inte köpt ny tv. Däremot har jag precis erlagt den sista avbetalningen på min Pioneer plasma så nu är den min på riktigt! Har haft den i ett och ett halvt år och är mycket nöjd. Givetvis vill man alltid ha större och 50 tum hade verkligen inte varit helt fel. Å andra sidan är 43 tum inte fy skam. Jo, 43! Pioneer har nu även dom gått över till 42 tum som standard men jag har en som är 43 vilket i sig är väldigt roligt. Min är liksom lite större än alla andras, lite som gitarren i Spinal tap som går till elva istället för tio…

Några inbränningar har jag inte haft några problem med. Ibland har det blivit någon tillfällig men den har försvunnit snabbt. Är som sagt mycket nöjd med tv:s mycket bra bild och det har ju inte blivit sämre sedan jag uppgraderade till Blu-ray! LCD känns fortfarande mycket avlägset i alla fall för film.

:-D

Inga kommentarer: