tisdag 9 december 2008

Platinakund?


Egentligen är jag lurad. Jag gillar verkligen Discshop (vilket jag inte får ett öre för att nämna) pga. utbud och service men deras bonusprogram är inte alls särskilt förmånligt om man ställer det mot hur mycket man spenderar. Men när dom nyligen påminde mig om att jag bara var en dryg tusenlapp från att uppgradera mig från Guldkund till Platinakund men att detta måste ske innan kalenderårets utgång kunde jag inte hålla mig... Jag menar, det är något oemotståndligt med platina! Såpass att att min vigselring är gjord av just denna ädlaste av metall.

Självklart är detta fullständigt absurt att falla för men jag gjorde det i alla fall någorlunda medveten om detta.

Frågan nu är när stjärnorna på mitt konto ska ändra färg? Jag är ju 16 poäng över gränsen så jag tycker det är dags. Jag ser mig inte längre som någon simpel "Guldkund".

Inga kommentarer: